Annons
Annons



DAGS ATT TRÄNA UPP RYGGEN


Äntligen har jag kunnat köra 100% på träningen. Körde ett riktigt jobbigt styrkepass idag för ryggen + intervallpasset i veckans utmaning.

Kommer nog ha en hel del träningsvärk i ryggen imorgon då jag körde hårt på Chinsen. Jag har haft väldigt dålig muskulatur i ryggen innan och har fortfarande inte superbra, men den har blivit bättre efter all Pole Träning. Var länge sedan jag gjorde Chins på gymmet och då hade jag 40kg hjälpvikt. Idag hade jag endast 20 kg. PUH det var riktigt tungt för mig! Mitt mål är att kunna göra en riktig Chin utan någon hjälpvikt i mars. Ska sätta igång med styrketräningen som faktiskt har legat lite på is för mig. Dags att bygga lite på lilla wargen 😀 Haha, jag ska för första gången lägga upp både träningsschema och kostschema till mig själv efter nyår. Ser jag fram emot!

DAGENS PASS:

30 Chins med 20 kg hjälpvikt uppdelat i 6 set.

20 Pull-ups 20kg hjälpvikt uppdelat i 4 set.

Superset: (Stående rodd 20kg x 10 rep + TRX rodd för rygg 10st) x 3

15 ryggresningar x 2

INTERVALLPASSET i veckans utmaning.

Nu ska jag äta mig igenom resten av kvällen, för utan mat blir det inga muskler 😉

 

TAGGAR
693 kommentarer | Translate
OM IDA



ARKIV



Annons




Annons

Laddar